LA NUEVA PUBLICIDAD / THE NEW ADVERTISING

2007 habla de la nueva generación. Atrás está quedando la palabra “Publicidad”, y se siente fuerte la comunicación. Es la era del Branded Content, conocer el Engagement. Estamos generando contenidos para contar una historia de mejor calidad y creatividad. Nos hemos vueltos “Storytellers” de la clásica Ad, que ya no puede sobrevivir de forma autonóma, sino; desarrolla alianza con áreas de negocios e innovación.
¿Quién quiere ver sólo el comercial en la televisión? y que además es reconocido como un; “Réclame”. Los consumidores dejaron atrás el cable a tierra, y ahora son amantes del sabor virtual del Bluetooth y un sonido que suena fuerte en sus Ipods, donde lo único legal que existe ahí es el reproductor.

Consumidores exigentes y cazadores de promociones ¿Quién los entiende?. La nueva comunicación espera poder satisfacer por lejos las “cuatro P”. Para que cuando tengan una relación con la marca digan; “que bonito el comercial”, y dejemos la palabra “réclame” para un festival de publicidad premiado por los antiguos consumidores (idea patentada).

TRANSLATED

2007 speaks of the new generation. Back is becoming the word “Advertising”, and feels strong communication. It is the era of Branded Content, knowing the Engagement. We are generating content to tell a story better quality and creativity. We have returned “Storytellers” from the classic ad, which can no longer survive used autonomously, but, develops alliance with business areas and innovation.
Who wants to see only commercial on television? And who is recognized as a “Réclame.” Consumers left behind the wire to earth, and now are lovers flavor virtual Bluetooth and a sound that sounds strong in their Ipods, where the only thing is there is a legal player.Consumers demanding and hunters promotions Who understands?. The new communication hopes to meet by far the “four P”. So that when they have a relationship with the brand say, “that pretty commercial,” and let the word “réclame” for a festival of advertising awarded by the ancient consumers (patented idea).
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: